2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR.
❗ Sonuçlar için tıklayınız.
Üniversitemize kayıt yaptırmaya hak kazanan öğrencilerimizin aşağıda belirtilen Yatay Geçiş Kaydı İçin Gerekli Belgeler ile birlikte 8-9 Şubat 2024 tarihlerinde şahsen başvuru yapmaları gerekmektedir.
Adres: Antalya Belek Üniversitesi Kadriye Mahallesi Celal Bayar Caddesi No:5-6 Serik/ANTALYA
Yatay Geçiş Kaydı için Gerekli Belgeler
Kayda gelirken aşağıda listelenen evrakların ıslak imzalı ya da e-imzalı/barkodlu asılları ile gelmeniz gerekmektedir.
◾ Yatay Geçiş Başvuru Formu (Başvuru esnasından gönderilen formun ıslak imzalı aslı gerekmektedir.)
◾ Nüfus cüzdanı fotokopisi (Aslı adayın yanında olmak koşulu ile)
◾ Öğrenci Belgesi (yeni tarihli)
◾ Transkript
◾ Ders İçerikleri-İntibak (ders saydırma) işlemi yapılacak ise
◾ ÖSYM YKS Yerleşme ve Sonuç Belgesi (internet çıktısı)
◾ Disiplin Durum Belgesi
◾ Yatay Geçişine Engel Yoktur yazısı
◾ Askerlik Durum Belgesi (Askerlik çağına gelmiş, 2003 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek adaylar için ilgili askerlik şubesinden veya e-devlet sisteminden alınacak.)
◾ 6 adet vesikalık fotoğraf (Arka taraflarına Ad/Soyad yazılmış olarak)
◾ Adli sicil kayıt Belgesi(e-devlet üzerinden alınabilir)
◾ İkamet belgesi(e-devlet üzerinden alınabilir)
© PARSKASOFT Tüm Hakları Saklıdır