2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ KURUMLARARASI VE KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR.

  • Anasayfa
  • 2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ KURUMLARARASI VE KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR.

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ KURUMLARARASI VE KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR.

YATAY GEÇİŞ BAŞVURU SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR!

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ KURUMLARARASI VE KURUM İÇİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR.

Sonuçlar için tıklayınız.


Üniversitemize kayıt yaptırmaya hak kazanan öğrencilerimizin aşağıda belirtilen Yatay Geçiş Kaydı İçin Gerekli Belgeler ile birlikte 6-12 Ağustos 2024 tarihlerinde şahsen başvuru yapmaları gerekmektedir.

Adres: Antalya Belek Üniversitesi Kadriye Mahallesi Celal Bayar Caddesi No:5-6 Serik/ANTALYA

Yatay Geçiş Kaydı için Gerekli Belgeler

Kayda gelirken aşağıda listelenen evrakların ıslak imzalı ya da e-imzalı/barkodlu asılları ile gelmeniz gerekmektedir.

◾ Yatay Geçiş Başvuru Formu (Başvuru esnasından gönderilen formun ıslak imzalı aslı gerekmektedir.)
◾ Nüfus cüzdanı fotokopisi (Aslı adayın yanında olmak koşulu ile)

◾ Öğrenci Belgesi (yeni tarihli)
◾ Transkript
◾ Ders İçerikleri-İntibak (ders saydırma) işlemi yapılacak ise
◾ ÖSYM YKS Yerleşme ve Sonuç Belgesi (internet çıktısı)
◾ Disiplin Durum Belgesi
◾ Yatay Geçişine Engel Yoktur yazısı
◾ Askerlik Durum Belgesi (Askerlik çağına gelmiş, 2004 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek adaylar için ilgili askerlik şubesinden veya e-devlet sisteminden alınacak.)
◾ 6 adet vesikalık fotoğraf (Arka taraflarına Ad/Soyad yazılmış olarak)

◾ İkamet belgesi(e-devlet üzerinden alınabilir)