2024 YKS ile Yeni Kazanan Öğrencilerimizin Kayıt İşlemleri

  • Anasayfa
  • 2024 YKS ile Yeni Kazanan Öğrencilerimizin Kayıt İşlemleri

2024 YKS ile Yeni Kazanan Öğrencilerimizin Kayıt İşlemleri

📢 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı
2024 YKS ile Yeni Kazanan Öğrencilerimizin Kayıt İşlemleri


Üniversitemize yerleşen tüm öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.
2024 YKS Yerleşme sonuçlarına göre Üniversitemize kayıt yaptırmaya hak kazanan öğrencilerimizin aşağıda belirtilen Kayıt İçin Gerekli Belgeler ile birlikte 19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında (e-kayıt yapanlar dışında) şahsen başvuru yapmaları gerekmektedir.

Tüm öğrencilerimizi Belek/Antalya bölgemizdeki Kampüsümüze kayıt için bekliyoruz.

➡ Şahsen Yapılacak Kayıt Tarihleri: 19-23 Ağustos 2024


Adres: Antalya Belek Üniversitesi Kadriye Mahallesi Celal Bayar Caddesi No:5-6 Serik/ANTALYA
🌐https://goo.gl/maps/rnyEediqxQwivtpL8
E-Devlet üzerinden e-kayıt İşlemleri (19-21 Ağustos 2024)


(Tam Burslu kazanan öğrencilerimiz için geçerlidir.)

Tam burslu öğrencilerimiz 19-21 Ağustos 2024 tarihleri arasında e-devlet üzerinden kayıt işlemlerini gerçekleştirebileceklerdir.

E-kayıt için aşağıdaki aşamaların takip edilmesi gerekmektedir.


Aşağıdaki linkten ulaşabileceğiniz "Ön Kayıt Formu" kontrol edilmeli ve varsa gerekli düzeltmeler yapıldıktan sonra Kaydet butonuna basılmalıdır. https://obs.belek.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx
E-devlet üzerinden kayıt yaptırmak isteyen adaylar, e-devlet şifreleri ile https://www.turkiye.gov.tr/ adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı/Üniversite E-Kayıt bölümünden kayıt işlemlerini gerçekleştirip başvurunuzu tamamlamanız gerekmektedir. Kayıt işleminiz başarıyla gerçekleşmiştir yazısı çıktıktan sonra kaydınız tamamlanmıştır.
E-kayıt yapan öğrencilerimizin 11 Ekim 2024 tarihine kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımıza gelerek bazı formları doldurmaları gerekmektedir.


KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER


1- Aşağıdaki linkten doldurulan "Ön Kayıt Formu" nun öğrenci imzalı çıktısı
https://obs.belek.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx
2- Adayın e-devlet üzerinden alınan lise mezuniyet belgesinin aslı ya da mezun olduğu okuldan aldığı lise diplomasının aslı ve ayrıca 1 adet fotokopisi
3- Nüfus cüzdanı fotokopisi (Aslı adayın yanında olmak koşulu ile)
4- Askerlik Durum Belgesi (Askerlik çağına gelmiş, 2005 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek adaylar için ilgili askerlik şubesinden veya e-devlet sisteminden alınacak.)
5- 6 adet vesikalık fotoğraf (Arka taraflarına Ad/Soyad yazılmış olarak)
6- ÖSYM YKS Yerleşme Belgesi (internet çıktısı)
7- İkamet belgesi (e-devlet üzerinden alınabilir)

KAYIT aşamasında şahsen imzalanması gereken belgeler;

➡ KVKK Aydınlatma Metni(bilgi sahibi olmak için tıklayınız)
➡ Öğrenci Taahhütnamesi(bilgi sahibi olmak için tıklayınız)
➡ Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri ve Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği için Taahhütname.
(bilgi sahibi olmak için tıklayınız)


2024-2025 Eğitim Öğretim yılı ücretleri için tıklayınız.

ÖDEME KOŞULLARI



  • Banka (Havale/Eft)

  • Kredi Kartı (Tek çekim - Taksitli Çekim ve Mail Order yapılabilmektedir)

  • Peşin fiyatına taksitli ödeme için bankanızın kredi kartı özelliğine göre 3-6 veya 9 taksit olarak eğitim kampanyası kapsamında ödeme yapılabilmektedir.

  • Vade farkı ile 12 taksite kadar taksitlendirme seçeneği ile ödeme yapılabilmektedir.


Antalya Belek Üniversitesi Banka İban Bilgileri aşağıdaki gibidir;
Alıcı: Antalya Belek Üniversitesi
Açıklama: Öğrenci Ad-Soyad, TC kimlik no, 2024-2025 Eğitim Ödemesi
ALBARAKA TÜRK / TR51 0020 3000 0786 7281 0000 01